Producent stojaków reklamowych dla branży retail

Sklepy spożywcze prześcigają się w merchandisingu, którego elementem jest również zastosowanie stojaków reklamowych. Mogą się na nich znajdować produkty sygnowane przez daną sieć sklepów, a także określoną markę. W każdym przypadku stojak reklamowy powinien przyciągać uwagę i być ciekawie zaprojektowany.

Producent stojaków reklamowych – doskonała ekspozycja produktów z własnej produkcji

Wiele sklepów chwali się własnymi wyrobami masarskimi czy piekarniczymi i cukierniczymi. Aby cieszyły się większym powodzeniem warto je odpowiednio wyeksponować. Stojaki reklamowe w tym przypadku mogą zostać użyte do początkowej promocji lub do stałej ekspozycji. Warto się postarać i zaprojektować stojak, który doskonale będzie korespondował z prezentowanymi towarami, zawierał logo marki, a także odpowiednio dobraną kolorystykę z ciekawą grafiką. W przypadku wyrobów masarskich taki stojak reklamowy może przypominać swoim designem wędzarnik, co przywodzi na myśl najwyższą jakość. Logo czy nazwa marki nie muszą być drukowane. Można zdecydować się również na grawerowanie.

Producent stojaków reklamowych – promocja nowych produktów

Również firmy produkcyjne prowadzące sprzedaż do wielkich sieci handlowych mogą zdecydować się na współpracę z producentem stojaków reklamowych. Wprowadzanie nowego produktu wymaga zainteresowania klienta, a w taki sposób najłatwiej jest je osiągnąć. Taki stojak może swoim kształtem wzorem i grafiką przypominać oferowane produkty. Zatem w przypadku napojów może mieć kształt butelki, szklanki czy filiżanki. Takie stojaki reklamowe z pewnością nie są omijane przez klientów obojętnie. Coraz częściej stojaki stanowią również reklamę połączoną z dźwiękiem. Może to być dźwięk lub melodia uruchamiana przy zbliżeniu się klienta do stojaka reklamowego.

Producent stojaków reklamowych – zaopatrzenie w stojaki pozwoli zwiększyć obroty sklepu

Niezależnie od wybranego projektu i materiału z jakiego wykonany jest stojak reklamowy, może on wyraźnie zwiększyć zainteresowanie ofertą, a tym samym zwiększyć obroty sklepu. Czasem odpowiednie wyeksponowanie towaru może zdziałać cuda i pomóc sprzedać ten, który od dłuższego czasu zalega na sklepowych półkach. Dzięki stojakom reklamowym paradoksalnie można również zwiększyć przestrzeń handlową. Jeśli nie ma już miejsca na dodatkowe szerokie półki to stojaki reklamowe sprawdzą się doskonale. Warto dopasować je do aranżacji sklepu, by tworzyły z nią integralną całość i nie zaburzały estetyki wnętrza, która w branży handlowej jest bardzo ważna.

Więcej informacji znajdziesz na stronie http://www.brooklyn.pl/